Polskie rzeczy w Korei

, , 0 Comments

Cześć ^^
No więc pędzie z wiadomościami, że teoretycznie nic mi nie jest. Znaczy w ogólnych badaniach wyszło, że jestem zdrowa jak rydz. A dzisiaj miałam mieć kolejną wizyte u lekarza ale mama pomyliła aders i pojechaliśmy nie do tego miasta. Tak, wiec w kolejny wtorek będę miała powtórkę z rozrywki.

Tym czasem dawno żadnej notki nie pisałam już od długiego czasu. Teraz, więc przyszedł czas by napisac wam o tym jak rzeczy z polski odnajduja się tam w Korei.



Kolejną rzeczą, to jest firma Ziaja i jej kosmetyki. Sama ich często używam i uwielbiam, bo są w dobrej cenie i dobrze wpływają na moją skórę ale w Korei są towarem ekskluzywnym i drogim.

Kolejna rzecz to piwo Żywiec.

Na koniec mam dla was Polską modelkę, która wystąpiła w MV koreańskiego zespołu.




Tak, więc na razie, to odemnie tyle. Będę jeszcze wyszukiwać kolejnych przykładów jak, tam mają się polskie produkty w Korei i jak się ich nieco uzbiera dam wam o nich znać.

Prosze również wybaczcie mi fakt, ze tak długo nie pisałam. Ostatnie tyogdnie są naprawdę szalone i nie mam na nic czasu. Ale postaram się porawić jesli pozwolicie mi.

Do zobaczenie, więć :D

~Mini Tenshi~

0 komentarze:

Follow @templatesyard