Wieści

3 Comments


Cześć Kochani

Udało mi się założyć bloga o kosmetykach.  Rozdzieliłam go od tego bloga tworząc nowe konto co pewnie możecie zobaczyć.
Serdecznie zapraszam was na niego. Tematyka jest dość ciekawa ale nie będę nic więcej zdradzać. Sami musicie sprawdzić :D


Dzisiaj też zaczęłam przemyślać z siostrą sprawę kupienia nowego albumu EXO – M. Mówię tu o XOXO nie jego przepakowanej wersji. Jeśli, więc trafi ona w moje łapki z chęcią podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami. 
Teraz jednak żegnam się
Papa :*

PS. Przyznajcie się kto widział choreografię do Growl lub słyszał piosenkę :D
Ja sama ją słyszałam, układu tanecznego nie zdażyłam zobaczyć



3 komentarze:

  1. Dzięki za udział w rozdaniu. Jednak bez zapisania się do newslettera nie możesz wziąć udziału - ten podpunkt jest obowiązkowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, tu Miki z http://zatracone-dusze.blogspot.com/. Zauważyłam, że posiadasz mój szablon na blogu, mimo że nie wpisałaś się do pobieralnii i nigdzie nie widzę kredytu. Pominę to, że jest to zdecydowanie braku szacunku dla osoby, która to wykonała [dla mnie]. Proszę więc o zmianę szablonu lub wpisania się do zakładki pobieralnia [http://galeria-dusz.blogspot.com/p/pobieralnia.html] oraz uzupełnienie linku do zatraconych dusz w widocznym miejscu.

    OdpowiedzUsuń

Follow @templatesyard