The best kpop sons by Ash cz.1



Witajcie...
Przede wszystkim bardzo a to bardzo chciałabym was przeprosić za moją długą nieobecność (niestety ale ze względu na problemy z internetem nie mogłam ci  na blogu dodawać). Teraz jednak mam nadzieje, że uda mi się dodawać coś w miarę regularnie...

Gdy Mimi postanowiła żebyśmy zrobiły swoje małe playlisty, miałam z tym niemały problem.  
Nie potrafię wybrać kilku ulubionych piosenek z ogromnej chmary kpopowych przebojów i utworów...
Stanęłam jednak na wysokości zadania i utworzyłam taką małą listę.. która zapewne niedługo się zmieni... jest na niej paręnaście piosenkę a dziś zaprezentuje wam pięć z nich (kolejność przypadkowa)
Zapraszam...

Piosenka dla której wręcz straciłam głowę... tak jak dla wykonawców czyli U-KISS ... nie jest to ich pierwsza piosenka którą usłyszałam, ale ona zasługuje w moim mniemani na miano najlepsze... fajny tekst (tłumaczenie na prawdę super), ruch sceniczny (choreografia po której Eli nie mógł się przez jakiś czas pokazać na scenie xD )  ... no i chłopcy którzy w tym teledysku przeszli samych siebie (ach te uwodzicielskie spojrzenia)
G- Dragon potrafi czarować muzyką... to każdemu jego fanowi jest na pewno znane stwierdzenie ale jakoś musiałam je przetoczyć. Z każdym kolejnym teledyskiem widzimy całkiem inny świat, a ten ukazany w Butterfly, jest wręcz... niezwykły...
Video utworzone ma motywach Alicji w Krainie czarów łączące w sobie dożo bajkowych motywów, takich jak dwa świat, gdzie bohaterka jest animowana a G-Dragon gra szalonego kapelusznika... a w tym wszystkim poplątani znajduje się też wątek na motyw miłości... (scena pocałunku nad namalowanym morzem)


I kolejna piosenka w której występuje G-Dragon... tym razem ze swoim zespołem w jednej z piękniejszych piosnek, czyli "Tell ME Goodbye"... Ogólnie na temat tej piosenki mogłabym się rozpisywać, ale ze względu na bark czasu... skrócę moją wypowiedź do minimum.
Pierwsze co zachwyca to balladowa melodia chwytająca za serca... po drugie, tekst dzięki któremu łzy więzną w gardle... po trzecie ogólne wykonanie teledysku,chłopcy stojący nad grobami (taka piękna, ukryta przenośnia) i moknący w deszczu... zapraszam to przesłuchania...


Park Jung Min... to osoba która otworzyła moje oczy na świat kpopu i dziękuje mu za to, bo gdyby nie SS501 nie było by mnie tutaj z wami, nie wiedziałabym o tym gatunku muzycznym, więc mam za co dziękować xD.   Piosenka "Not Alone" ma bardzo przyjemne dla mojego ucha brzmienie a głos samego wykonawcy idealnie pasuje do moich gustów i ideałów... na początku wahałam się nad ta piosenką i "Give Me Your Heart" ale w ostatecznej decyzji, wygrała jednak ta piosenka... przeważyło widoczne przesłanie tego utworu i pewno zadanie które zapadło mi w pamięć " dori kil su ga eopda kkeuchiramyeo to uljiman" (bodajże tak to się piszę)... Śmiało mogę podzielić się moją ukochaną piosenka (zasługuje na to miano)...
Chłopcy z MBLAQ to dla mnie trudny orzech do zgryzienia... wszyscy jak na złość ładni, mający anielskie glosy i na dodatek poruszają się na scenie w sposób fantastyczny... Czemu xD ?
Mniejsza z tym... jestem tu żeby przybliżyć wam trochę moich ulubionych piosenek... i mimo że tą poznałam dość niedawno, to zapadała mi doskonale w pamięci i czasem nawiedza podczas drogi do domu, a ja, taka wielka znawczyni (sarkazm xD) podczas tych trzech kilometrów głowie się "co to jest za piosenka?"
 Wracając jednak to piosenki, jest to piosenka jakich wiele, opowiada o miłości która ma podtekst nieszczęśliwej (moja interpretacja) ale ze względu na melodie i chorografie dałam jej szanse, na tyle był to dobry pomysł, że dziś została tu zamieszczona jako jedna z najlepszych...

Pozdrawiam...
AshCross


2 komentarze:

  1. Świetna muzyka, podoba mi się! Uwielbiam wasz blog. Oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jejciu... U-KISS... i reszta moich ulubionych piosenek, super : )

    OdpowiedzUsuń

Follow @templatesyard