Jeszcze mniejsza Mini czyli w wersji Chibi

Cześć tutaj znowu ja. ^^
Dzisiaj postanowiłam siebie jeszcze bardziej zmniejszyć czyli przedstawię się wam w wersji Chibi.
Oczywiście pod każdym z obrazków znajdziecie link do edytora tych właśnie słodki Chibi.

Ta-Dam~!!! O to ja w pierwszej odsłonie. Jak wam sie podobam?Troche taka ze mnie wyszła słodka księżniczka ale coż poradzić


A tak prezentuje się moja buzia w wersji nieco bardziej niecodziennej haha :D

Chibi Czarodziejka z Księżyca

Kolejny edytor


Tak, o to ja prezentuje sie w wersji Chibi. Mi najbardziej podoba się moja pierwsza i ostatnia wersja :D

Oczywiście w tworzenie swoich własnych małych Chibi mozna bawić się w nieskończoność. Edytorów jest naprawdę dużo.
Ja na dzisiaj jednak skończyłam zabawę ^^

Pozdrawiam 
~Mini Tenshi~

0 komentarze:

Follow @templatesyard