The Best kpop songs by Mini cz. 1

Hejo~!
Dzisiaj przeglądałam swoją playlistę. Spoglądałam sobie na te wszystkie utworki i stwierdziłam, że trzeba by się z wami podzielić moimi ulubionymi songami. Oczywiście jest ich naprawdę dużo, więc podzielę to na kilka części. Uwaga, więc zaczynamy a ja lecą moją playlistą.  
Widok Ciula w wersji bardziej kobiecej po prostu rozwalił mnie na łopatki w połączeniu z świetnym brzmieniem i fajnymi, a zarazem prostymi ruchami chłopaków.

 
A dzięki tej piosence nauczyłam się wzoru matematycznego, którego nigdy nie mogłam zapamiętać. Co prawda po angielsku ale, to żadna przeszkoda :D

 
No a tym chłopakom nie mogłam się oprzeć w żadne sposób. Do tego piosenka jest strasznie chwytliwa

 
A w tym MV zakochałam się przez to, ze pokazuje wieś, a ja sama jest z wsi. W dodatku jest strasznie chwytliwa i szybko wpada ucha. Często, więc w jej rytm poruszam kuperkiem. I kit z tym, że przypomina nieco Hannę Montanę

 
Chwytliwa melodia, a w dodatku układ choreograficzny można wykorzystać by zaostrzyć apetyt chłopaka

 
Kto nie zna tej choreografii powinien się wstydzić szczególnie, że Psy w swoim najnowszym utworze właśnie w taki sposób poruszają bioderkami.

 

A ten kawałek został odkryty całkiem przypadkiem. Po prostu nagranie z występu chłopaków znalazło się na moim pędraku i w net zakochałam się w tańcu jak i pogodnej linii melodycznej. Całość pozytywnie nastraja.  A seksowna linia S i samurajek z kitką sprawiają, że robi mi się nieco cieplej

0 komentarze:

Follow @templatesyard