Mini i makijaż

1 Comments


Cześć pysiaki ~


Wpadłam na  pewien pomysł. Otóż wybieram się niedługo na studia, w miejscu gdzie stężenie facetów na metr kwadratowy zdecydowanie przekracza normę. Dlatego też postanowiłam zgłębić tajniki makijażu.
I tak dotarło do mnie, że ja nie umieniem nawet odsługiwać się kredką do oczu czy tuszem do rzęs. Jednak zamierzam powoli zgłębiać tajemnice makijażu.
W mojej kosmetyczce jednak znajduje się jedynie jakiś stary zaschnięty tusz do rzęs, mój ulubiony błyszczyk i niebieska kredka do oczu, która była gdzieś dołączona do czegoś. Można, więc stwierdzić, że za dużo tego nie ma.
Tak czy siak jednak postanowiłam w całkiem niedługim czasie przedstawić wam jak można pomalować się w stylu azjatycki jeśli tylko uda mi się zdobyć kilka niezbędnych ku temu produktów, tak, więc zapewne na blogu już niedługo pojawią się odnośniki do innych blogów.

I tak się zastanawiałam również czy nie stworzyć innego bloga o tematyce makijażowej, a raczej żółtodzioba w tym temacie. Ale najpierw jednak zgłębię wiedze na ten temat.
Tak, to będzie najlepsze wyjście.

~Mini~


1 komentarz:

  1. świetny post.Czekam w takim razie na recenzję kosmetyku! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @templatesyard