Kolejna porcja tłumaczeń

0 Comments

Wybaczcie mi ale ostatnio nie mam wenny do napisania czegkolwiek.
Mam nadzieję, że nie gniewacie sie za to? Jeśli macie jakies pomysły jakie tematy można by poruszyć na blogu, to czekam na wasze komentarze.

Co do Asha, to ona już raczej nie wróci na forum. Teraz ma problemy zdrowotne, więc wszyscy mocno trzymajmy za nia kciuki, by wszystko dobrze się skończyło.

Co do mnie, to możecie powitać nowa studentkę teleinformatyki i elektroniki na politechnice łódzkiej. Własnie wczoraj się dowiedziałam, iż mnie przyjęto. Teraz, więc czeka mnie skałdanie papierów o miejsce w akademiku.

Teraz jednak tłumacznia, a jest ich aż 4

Apink - 'SecretGarden' (polskie napisy,polish subs,pl, romanization)

Kim Hyun Joong -Your Story feat Dok2 

Outsider - Bye U ft G.O, of MBLAQ (polskie napisy,polish subs)

TOXIC - COUNT DOWN

0 komentarze:

Follow @templatesyard