O wszystkim i o niczym

0 Comments

Cześć robaczki~!!

Mini pędzi do was z komunikatem, że w 17 i 19 czerwca zdaje egzaminy zawodowe na teleinformatyka. Jak sobie postanowiłam mam zdać jedynie pisemną część, a praktyczny jak zwykle olewam. I tak nie ma za wielkich szans by ją zdać i jeżeli uda się, to 2-3 osobom z naszej grupy, to będzie wielkie święto.

Nawet nie wiem kiedy mają przyjść wyniki obu egzaminów. Czy pisemny sprawdza najpierw czy pomimo tego będzie przystępować do praktycznego? Pewnie dowiem się wszystkiego jak zwykle, gdy wejdę na salę albo chwilę przed wejściem.

Mniejsza z tym. Złożyłam już podanie na studia w polibudzie na  8 kierunków związanych z teleinformatyką i myślę czy składać je w jeszcze inne miejsce.



A, tak oprócz tego Ash zniknął i dostałam taką informację, że jak na razie nie ma dostepu do neta. W każdym razie postów jej autorstwa jak na razie nie będzie, do odwłoania.



No, to co ja wam musze coś naskrobać, a ostatnio nie mam weny.



Aaaaa~! Wiem co wam powiem. Ostatnio szukałam jakiegoś kpopowego avka o wymiarach 200x320 jak wpisałam, to w wyszukiwarkę, wyskoczyły mi ładnie obrobione zdjątka. Jak się okazało pochodzą one od francuskiego forum pbf o tematyce kpop. Jak pogrzebała nieco głębiej, to okazało się, ze Francuzi maja całką sporę liczbę takich for i o całkiem przyzwoitej tematyce. I teraz się tak zastnawiam czy na żywca nie zjechać z nich tych pomysłów hmmm…



A co ciekawsze for pbf o kpopie takich angielskich nie udało mi się odszukać. Źle szukałam czy co?



W każdym razie na pociesznie dla was mam kilak przetłumaczonych nowych utworków.




 Zgubiły mi się jeszcze gdzieś Klaczki z Smoky Girl - trzeba będzie ich posuzkać :D

A na razie to tyle papa~
~Mini~

0 komentarze:

Follow @templatesyard