Religia i opiekun Azjatów


Cześć pysiaki :D
Oki, maturę mam już prawie za sobą. Polski ustny zaliczony na !00%, więc w piątek poprowadziłam audycję w radiu Mad Rock House. Mama tam dwie audycje na kanale kpop. Tak, więc jeśli chcecie usłyszeć jak radze sobie w roli DJ radiowego zapraszam w każdą środe miezy 19:00-21:00 oraz w piatki od 20:00 - 21:30.
Gram koreańską muzę pod nickiem Angel ale na innych kanłach  będziecie mogli usłyszeć zarowno japońskie brzmienia jak i też utwory pochodzace z anime. Tak, wiec zapraszam serdecznie.
Jeśli jednak chcecie zostać DJ radiowymi zgłaszajcie się. Jedyne wymagania, to posiadanie nieco azjatyckiej muzy na dysku, działjący mikrofon, 1,5 h wolnego czasu na audycję oraz dobre chęci. Tak, wiec walcie śmiało i nie bójcie się y nie gryziemy :D



Oki, skoro pospamiłam już o radiu, to teraz powiem wam czego się dowiedziałam ucząc się mojej prezentacji ustnej na polski, z której dostałam 100%
Tak, tak musiałam się pochwalić innej opcji nie  było.
Tak, więc dowiedziałam się, iż Św. Jan ten od Apokalipsy i Ewangelii jest opiekunem Azjatów


Ta, właśnie ten święty opiekuje Azjatami. Strasznie mnie to zdziwiło jak i pomogło zapamiętać go. Sama Ciocia Wiki potwierdza ten fakt.

Jan jest patronem Albanii i Azji Mniejszej, aptekarzy, bednarzy, dziewic oraz zawodów związanych z pisaniem i przepisywaniem: introligatorów, kopistów, kreślarzy, litografów, papierników, pisarzy, oraz: owczarzy, płatnerzy, skrybów, ślusarzy, teologów, uprawiających winorośl oraz wdów


Tak, więc skoro facet odpowiada za Azjatów, to może za fanów Azji i wszystkiego co z nią związane również?
W sumie fajnie by było mieć takie opiekuna.
Co o tym myślicie pysiaki?
Dajcie znać, a ja tym czasem zmykam papa :*

Mini Tenshi~





2 komentarze:

  1. Św. Jan jest też patronem pisarzy, fajnie xD Myślę, że nami też się opiekuje, w końcu to święty.
    Gratuluję tej matury! Jestem dopiero w pierwszej LO, ale już nas nią straszą xd
    Rok temu pisałam testy gimnazjalne i polski też miałam na 100% i też się chwaliłam, znam to uczucie xD
    Ps- Mogłabyś udostępnić mobilną wersję bloga? Bo jak wchodzę przez telefon, to widzę tylko obrazki, zero tekstu xd
    Pozdrawiam i życzę powodzenia z resztą matur!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm.... Zobacyzmy co się w tej sprawei da zrobić. Nigdy nie próbowąłam zrobić tej strony mobilnej by dało ją się osczytac przez telefon.
    No dobrze zobaczymy czy uda się tego dokonać. W każdym bądź razie, to jakieś nowe wyzwanie zobaczymy jak to będzie.
    Tym czasem ja znima czytać i dowiedzieć się jak tego dokonać
    Papa~

    OdpowiedzUsuń

Follow @templatesyard