When a Man Loves - moja opinia




Cześć moi drodzy tutaj znowu Mini.

W weekend udało mi się obejrzeć aż 4 odcinki dramy When a Man Loves. Jest to nowiutka koreańska drama, która spodobała mi się.



Historia rozpoczyna się w momencie kiedy poznajemy szefa gangu o imieniu Han Tae-Sang (Song Seung-Heon), który ściąga kasę od ojca pewnej rodzin. Studentka o imieniu Seo Mi-Do (Shin Se-Kyung) postanawia oddać gangsterowi dług. Oczywiście nie posiada ogromnej sumy pieniędzy, więc zwrotem za nią ma być ona sam.
Tea-Sang jednak nie kupuje dziewczyny. Po uroczystej kolacji i wizycie w pokoju puszcza ją wolną wraz z zakupami jak i podarowuje jej dużo ilość pieniędzy.
Rodzina dziewczyny zakłada więc księgarnie czy tez bibliotekę, a szef Tae-Sang ma urodziny. Szef widzi, ze jego kochanka woli Tae niż jego wścieka się i rani faceta używając za przynętę So Mi-Do. I w ten o to sposób kończy się pierwszy odcinek
W kolejnych zaś mamy przedstawiony obraz kilak lat po tych właśnie wydarzeniach.


Nie będę wam opowiadać co dzieję się dalej, gdyż najlepiej byście sami obejrzeli kolejne odcinki, a wychodzą 2 w tygodniu.

Ogólnie łatwo jest przewidzieć, że cała historia będzie się kręcić wokół osi Han Tae-Sand i Seo Mi-Do.  Akcja szybko się rozwija i jest pełna ciekawych wątków tak, więc zapraszam do oglądania dramy.


Mi ogólnie oprócz wyrzeźbionej klaty głównego bohatera podobał się fakt, że drama jako całość nie ciągnie się jak falki z olejem jk to w niektórych produkcjach koreańskich ma miejsce.
Mam nadzieję, że drama utrzyma taki właśnie poziom i będzie w niej dużo ciekawych wątków jak i drama nie będzie przewidywalna chociaż w niektórych chwilach tak właśnie jest.

Nie pozostaje mi nic innego jak tylko zaprosić was do oglądania, a ja spadam się uczyć.

Mini Tenshi

0 komentarze:

Follow @templatesyard