Piosenki na egzaminy by Mini (the best songs by Mini cz.2)

W związku  tym, że zbliżają się wszelkiego rodzaju egzaminu.  Zarówno te gimnazjalne jak i maturalne, w którym biorę udział przez co może mnie być nieco mniej na forum. Postanowiła się z wami podzielić listą piosenek przy których rzecz jasna zamierzam poszerzać moją skromną wiedzę.




CNBlue i obie ich piosenki bardzo mnie nakrecają i są pełne mocy, która przyda się przy nauce. Mam nadzieję, że i wam pomogą w ryciu na blachę :D


Ogólnie ta piosenka oddaje mój nastrój po wielu godzinach nauki. Kiedy, to właśnie odchodzę od biurka lub wstaję z łóżka i chodzę jak ta kołowata mucha i ... lalalala... Dokładnie :D Jednak piosenka jest bardzo fajna i miło się jej słucha, a ich taniec z trzepaniem dłonią sprawią, że bananek pojawia się na mojej buzi i daje z siebie jeszcze więc trakcie nauki by jak najbardziej zachowywać się jak zakręcona mucha (dziwne wyjaśnienie nie???)



Piosenka od SuJu, która paja mi, że musze być niczym Guliwer i nie ma mowy bym w przygotowaniach do egzaminów poddała się w  jakikowiek sposób. Tak, więc jestem wielka i na pewno dam z siebie wszystko i nikogo nie zawiodę. 


Tą piosenkę wrzuciłam do playlisty ze względu na , to że pewnie będę krzyczeć YAYATA~kiedy dotrze do mnie jak mało czasu zostało do nauki. A ja zamiast się za nią zabrać skrobę tego posta ahh~....


Tak, tak... kiedy ktoś do mnie zadzowni zamierzam mówić, że pomylił numer. Szczególnie kiedy bedę siedzieć na stertą książek w pokoju i je wertować. Ta piosenka przynajmniej będzie mi o tym przypominać :D


No i oczyiście prze wejsciem na salę pewnie nie bedę umiała odpowiedzieć na pytanie, które zawarte jest w tytule tej piosenki. Ta jednak jest strasznie fajna. 


A ta piosenka nastroi mnie do walki. Niczym wojownik nie spocznę póki nie wyuczę się całego materiału


Muszę uzasadanić ten wybór....? No dobra, to proste. Chłopaki z SuJu dopingują mnie do nauki szczególnie jeśli zamiast Korea śpiewam sobie Victory Victory Dusia



Kolejna pisesnka dopingująca. Pokarzmy dziewczyny, że na wszelakich egzaminach damy sobie radę :D


No właśnie, to jes wojna, z której mam zamiar wyjść zwycięzko. Nie zamierzam poddać się, a w szczezgólności na ustnych. Tak, więc ta piosenka dodaj mi bojowego ducha.


Tej piosenki nie mogło zabraknąć w tej playliście z całą pewności, gdyż jest ona najlepszym dowartosiowaniem. Po postawieniu się w miejscu dowolnego rapera samoocena przed examinen znaczaco wzrasta. Efekt Gwarantowany~!!!


Kolejna piosenka dopingująca na tej playliście ale co tam. Trzeba się przeciez przygotoawać na tą walkę, prawda?


Jeśli zdajecie prawo jazdy, to tą pisoenke warto sobie puścić przed samy wejściem do samochodu. Na pewno wasze szanse zdania egzaminu znaczaco wzrosną. A ja dzieki tej piosence zdalam prawko ;)


A, więc nie ma co się litować tylko brać do nauki i to właśnie dla mnie sygnalizuje i oznacza, ta pisenka. :D


Dokładnie, to nie są żary, a egzaminu już za chwilę. 





Kawałeki ładujace pozytywną energią, a szczególnie refreny :D


To ostania piosenka na moje plyliście. Mówi o tym, że nie ma co się załamywać i stresowac. Tak, wiec uszy do góry,a wszystko napewno pójdzie dobrze (Taką mam nadzieję~)

Tak, więc wygląda moja pylista, którą sobie puszczę w trakcie nauki jak i przed samym dniem egzaminu.

Wiem, ze pewnie wszyscy stresują się swoimi egzaminami chociaż do mnie jeszcze, to nie dotarło :D



Oki, tak, więc ja znikam i biorę się za naukę, no i nieco mniej mnie zobaczycie na blogu z tego właśnie powodu.



A i zapomniałabym moje playlisty będą teraz właśnie w taki sposób wyglądać.



Papa~



Mini Tesnhi



0 komentarze:

Follow @templatesyard