Pomysły


Cześć pysiaki ^^



Oki, ja dzisiaj zwale się wam na głowę z moimi zwariowanymi pomysłami, a mam ich naprawdę mnóstwo i może, któryś z nich uda się zrealizować. Oczywiście jeśli pomożecie mi.

Oki, to startujemy :D



Lista zwariowanych pomysłów Mini :



1. Grupa tłumacząca – tak wiem, żadna nowość. Na rynku jest mnóstwo takich grup ale mi chodzi o gule bardziej ukierunkowaną. Byłam już na wielu grupach tłumaczących i po prostu tworzenie projektów przeciąga się w niemożliwy czas, bo kogoś nie ma odpowiedzialnego za czasówke, tłumaczenie, czy obróbkę.

Dlatego ja chce się skupić na jednej rzeczy i tyle :D



Rodzaje tłumaczeń jakie możemy wykonywać:

 *tłumaczenie wywiadów – raczej forma pisemna

* tłumaczenie programów – viki ma teraz bardzo przystępnym program do wykonywania tłumaczen jak i czasówki

* tłumaczenia dram – również na viki

* tłumaczenie MV – na YT w formie hardsubów lub softsubów.



2. Grupa tworząca parodie kpop – czyli wyśmiewamy się z wszelakich piosenek Ja znam różne rodzaje parodii i teraz je wam przedstawię, gdyż jeśli projekt dojdzie do skutku wszystkie będzie można wykonywać.

- parodie, gdzie dopasujemy podpisy by pasowały do MV wyśmiewając się

- parodie, gdzie podstawiamy fonetycznie słowa by pasowały do wymowy tych koreńskich ale tekst nie ma spójności i jest głupi

- parodie gdzie zamienia się koreańskie słowa na polskie ale bez dopasowania fonetczynczego, tak by dało się zaśpiewać je, a same słowa tworzą zabawną całość

- parodie, gdzie koreańskie słowa zastąpione są polskimi wyrazami dopasowanymi pod względem fonetycznym jak i tworzącymi spójną ilogiczną całość, bardzo trudną stworzyć taką parodię.





Oki, to moje pomysłu reszta jest na tyle szalona, że nie będę ich publikować.



Tak, więc jeśli podoba wam się, któryś z tych projektów dajcie znać w komentarzach.



A jeśli chcecie się dołączyć do nas, to zostawcie na siebie namiary lub skontaktujcie się ze mną


Poczta: obiektyw0@op.pl
GG: 41275297
Skyp:  kpopklaudia

Zobaczymy czy projekty wypalą :D



A ja idę robić wielki promocyjny obrazek nie wiem jak, to dokładnie się zwie.



Minii błin błing~





2 komentarze:

  1. Heh, wygląda fajnie :)
    A przy parodiach przypomniała mi się taka jedna... Bonamany Super Junior... Do teraz nie mogę tego normalnie posłuchać xD Widziałaś ją? O pairingach xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak widziałam, to :D

    Czekoladowy Sześciopak czyli CS Comapny jest niezły w parodiach ale jesli zebrać zgraną ekpie nam tez mogło by się udać.
    Sama mam kilak pomysłów na parodię :D

    OdpowiedzUsuń

Follow @templatesyard